Älskade du

Hej! kom hem igår, så otroligt skönt att vara hemma! och min säng har aldrig varit skönare.. Älskar den! 
den är veckan har varit otroligt bra! massor av sol och lite bad haha sen att bara umgås med fina gör saken mycket bättre! vi åkte tåget vid halv 10 ungefär och kom till Katrineholm strax efter 1. sen så åkte jag hem, träffade familjen som jag inte hade träffat på ett tag, vi åkte o badade och sen käkade vi! körde äver lite målvaktträning på kvällen så det kändes bra! Sanna och jag har även sagt att vi ska börja ett litet nyttigare liv, för efter den här veckan måste vi ha gått up en del i vikt! haha. Så igår när jag gick o la mig stallde jag klockan på 8! Gick upp och tog på mig springkläder och gick ut o gick 5,2 km! Måste säga att det är otroligt skönt att gå på morgonen när man precis har vaknat! nu tänkte jag göra S.A.R (situps,armhävningar&rygglyft) behöver träna upp mina muskler så tänkte börja lite smått! Senare i eftermiddag åker jag till Örebro med min låtsas pappa får se vad som händer! puss&hej! 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR