Hela veckan

I måndags gjorde vi inte mycket i skolan, det var dock min sista riktiga skoldag så det var skönt.
I tisdags gick jag upp klockan 5 för att packa färdigt alla fotbollskläder och grejer och sen 20 i 6 åkte jag,Ellen, Johannes och  Rasmus med tåget till Hallsberg. Jag var sjukt nervös och jag visste inte vad jag skulle göra. Vi började med styrke test och kondition. Det gick bra men inte beep-testet. Efter det gick vi ut och jag och rasmus körde målvaktträning. Det gick sådär. Sen körde vi match som gick sämst.. Dagen var väl skaplig ändå.
I onsdags var det fotbollsturnering i skolan. Rasmus och jag hade sagt att vi skulle stå varannan match men det slutade med att jag stod alla matcher. Vi kom vidare till semi-final men där förlorade vi mot 8b. Efter skolan åkte jag hem och städade mitt rum.
Igår (torsdag) åkte hela arbetslag 3 till Norrköping för att gå på någonting med förstod inte riktigt vad. Ganska kul ändå, dagen började dåligt och slutade bra så ja en ganska bra dag ändå.
Idag har vi ingenting i skolan. Vi sitter och tittar på världens sämsta film och var nyss och tittade på en innebandy match mellan lärarna och några nior. När jag kommer hem ska jag fixa mat till hela familjen för att det är jullov och så. Sen tror jag att vi skulle göra pepparkakor! Puuuuusssss!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR