Stadium sports camp vecka 4

Hej! Ligger i sängen just nu o ska försöka sova! Dagen började med att jag vaknade och sen duschade jag, packade färdigt det sista sen åkte vi iväg till Norrköping! Jag kom dit och då checkade jag in och sen gick jag till rummet! Bor och är med 00: er själv är jag 98 men är med dem bara för att jag valde att vara med Amanda och Felicia och dem är 00:er! Men efter jag hade varit i rummet ett tag så kom Amanda och Felicia sen efter ett tag gick vi ner till arenan och invigningen! Det var grymt vilken stämning!!! Efter det så hade fotbollen en liten invigning. Sen gick vi o käka efter vi hade ätit så fick vi ha fritid i 2.5 timme tror jag sen var det dags för första träningen. Är faktiskt redan slut fast vi bara hade typ lite match och lek.. Ingen bra start. Efter träningen duschade vi och sen käka vi igen! Vi gick sen till rummet och nu ligger vi här! Och eftersom dam Em är nu och dem spelar vissa matcher här i Norrköping så ska hela fotbollen alltså 450 personer gå o titta på när Frankrike-Spanien spelar imorgon kväll! Kommer blir riktigt kul! Längtar järnet! Men imorgon blir det också 2 träningar innan plus lite annat!! Men skriver någon annan dag med! Godnatt!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR