Måndag

Tillbaka till skolan idag. Som det inte var nog att jag inte hade sovit så mycket inatt så fick jag världens jävla mensvärk. Dog nästan, och jag kunde inte skratta för då vart det bara värre. Jag klarade mig igenom skoldagen iallfall med mycket ilska och ja mitt dåliga humör och även en hel del skratt som sagt. När jag kom hem satt jag och pratade med familgen och morbror. Och sen har jag inte gjort så mycket, ska lägga mig i sängen och titta på tv tror jag och sen sova. Och det är ett måste idag. Imorgon kommer det bli en bra dag tror jag, jag har språk med dem bästa och sen idrott som alltid är kul. Sen efter skolan ska jag träffa 2 stycken som ska köpa lite grejer av mig så det blir ännu mer pengar så jag förhoppningsvis kan beställa lite grejer till rummet imorgon!! Happy. Sen får vi se vad som händer. Men jag bloggar mer imorgon! pusss
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR