Onsdag

Hej, vet inte vad jag gjorde igår eftersom jag inte bloggade. Men gör det nu istället. Dagen har varit allmänt skit. Varit arg,ledsen,glad,skrattat och nästan gråtit. Vet vad det är för vecka som är påväg, men jag brukar inte bli såhär känslosam. Jag önskade att en kille kunde komma med choklad och ge mig massage just nu. Skulle verkligen behövas. Skolan gick väl skapligt fort iallafall! När jag kom hem gjorde jag inte så jätte mycket,pluggade lite men inte sådär jätte mycket får göra mer imorgon. Sen satt jag och tittade på paradise hotel. Haha störda ju. Imorgon är det chilltorsdag då vi har 2 timmar håltimme typ plus idrott så det blir super. På fredag går jag i skolan till 12 så hinner vara med på två lektioner, ska till sjukhuset men vet inte vad jag ska göra där riktigt. Prata kanske,ta prover? Aja jag vet iallafall inte. Sen får vi se vad som händer efter, har lite planerat men får se om jag hinner. Ska gå och duscha och sen krypa ner i sängen. Puss








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR