Min lördag

Hej. Imorse gick jag upp vid halv 9 för att fixa mig och packa och så. Och vid 10 hade jag träning. Träningen gick sådär, sjukt svårt att spela inne när man hat spelat fotboll ute i typ ett halv år. Men jag gjorde mitt bästa iallafall! Efter träningen stog peggy utanför och väntade och när jag kom ut så gick vi till joan's och fikade. Jag tog kladdkaka och grädde så gott! Vi satt o pratade om allt möjligt och hade det mys. När vi hade fikat färdigt gick vi och köpte godis och sen vidare till skolan. Vi kollade på volleyboll med min familj, Johannes och Filip. Jag hade riktigt kul iallafall men tyvärr så förlorade Vingåker med 2-3 i set.. När det var slut åkte vi hem och sen har jag inte gjort så mycket har precis ätit och ska snart gå o lägga mig i soffan, tända lite ljus och kolla på tv. Imorgon ska jag åka ner till Vingåker och möta upp en tjej som ska köpa mig gamla jacka. Money money. Ska även försöka sälja lite andra grejer så jag kan köpa lite andra grejer till mitt rum! Har hittat massor som jag vill ha. Efter jag har möt upp henne iallafall så kanske jag stannar kvar i Vingåker och tittar på när Johannes spelar innebandy och kanske hjälper Sanna med kiosken. Men vi får se vad som händern! Puss





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR