Tisdag ♡

Hello! Jag har inte bloggat på ett tag för att jag och min familj tog en sista minuten resa till Turkiet! Skrev inte ut något på bloggen eller någon annan stans för att vi bor på landet och det kan bli inbrott och så. Men jag kom hem i fredags. Och helgen har typ handlat om att pluggat ifatt och att min bästavän kom i lördags o sov här till söndag. Vi pratade om allt och ingenting och sen myste vi med godis och film! Riktigt bra film, den hette love and other drugs tror jag. Sen på morgonen så fixade jag frukost på sängen. Fast vi hamnade på golvet, brukar inte äta på golvet men det var mysigt!! Igår så var det tillbaka till skolan igen och har faktiskt saknat några men det var inte många. Fick reda på i söndags att vi skulle ha prov idag (tisdag) men jag kunde inte öppna länken om där allt stog om det vi skulle ha prov på så jag fick papper på allt igår i skolan. Hade alltså drygt 4 timmar på mig att plugga till provet.. Provet idag gick väl sådär inte helt nöjd men det var inte dåligt heller. Får se vad resultatet blir sen! Just nu sitter jag och tittar på tv och ska plugga lite till.. Bläää så tråkigt. Men det ska bli kul att komma igång med bloggen igen nu! Det kommer bilder från Turkiet och vad jag köpte där någon gång i veckan tror jag! Men pusss! 







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR