21 September

Hej! Just nu sitter jag o tittar på Grey`s anatomy! Dör så bra det är! 
Idag har jag inte gjort så mycket har mest legat o sovit. Mår så sjukt dåligt på alla sätt! Har ont i halsen, jag skadade tummen på idrotten i torsdags så den värker så förbannat, knät gör fortfarande ont och sen har jag personliga problem också, inget jag tänker ta upp här handlar bara om att jag alltid är andra handsval. Och jag inte orkar med det längre. Har mått dåligt hela veckan så om inte nästa vecka blir bra så gör jag något som jag inte borde göra. Orkar inte mer! Men när jag hade ätit lite mat på eftermiddagen så åkte jag cross. Första gången på en stor cross.. haha hållde på att dö när jag började åka men sen så gick det faktiskt riktigt bra och det var riktigt kul! Men min tumme mår verkligen inte bra nu det skuppade för mycket! Eftersom tummen är rutten nu så kommer jag inte kunna spela matchen mot Gnesta och jag ville spela för det gick bra sist jag spelade mot dem. Men istället för att jag spelar match så åker jag och tittar på när Högsjö spelar mot byle. Derby ju!! Hoppas att byle vinner. Morgon dagen blir alltså att titta på fotbollen och sen blir det väl att plugga lite och titta på lite mer film! puss!
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR