Mys

Hej! Dagen i skolan vart faktiskt bättre! vi hade typ musik och svenska och engelska och inget av dem var speciellt jobbigt. Så jag stack hem drog på mig myskläder fixade håret i en fläta och gjorde lite mat till resten av familjen. Efter vi hade ätit åkte min lillasyster och låtsas pappa iväg så jag och lillebror var kvar hemma. Var alltså barnvakt en stund. Men han satt så sött o tittade på traktorer på datorn så jag slängde ihop en kladdkaka, när vi väl skulle äta den var väldigt för kladdig.. så den är i ugnen igen nu! Just nu sitter jag o tittar på sista avsnitten av Grey`s anatomy och pluggar. Men ska strax gå o fixa mig, gå o lägga mig i sängen, tända lite ljus och titta på idol. Kanske ska plugga lite till så det blir färdigt men det är vad jag har planerat. Blir väl att titta på massa film och plugga imorgon när man kommer hem från skolan för har hört att det ska regna hela dagen så.. Men det är egentligen bara mysigt för har längtat till såna här dagar! Men ha det bra puusss! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR