sleep over

Hej! haha ja jag är lite dum men bytte designen igen! vart snyggare så! 
Just nu är jag riktigt glad! Igår så kom pojkvännen min o sov över här! 
Har aldrig haft det mysigare! och jag har insett vilken jäkla lycklig person 
jag är som har en sån fin pojkvän som verkligen bryr sig så mycket om mig.
Älskar honom verkligen och vet inte hur jag skulle klara mig om han försvann! 
Men imorgon sticker jag upp till högsjö iallfall, träffa pojkvännen plus några kompisar!
På tisdag ska jag och bästa bruden på middag! Känns som åratal sen jag träffade henne! 
Så vi har en hel del att ta igen. resten av veckan är inte riktig planerad fast på fredag tror jag att det 
blir att åka ner till vingåker o titta på när killen ska tatuera sig! sen på kvällen så kanske jag och 
my big brother sticker till örebro och hem till våran gamla låtsas mamma (våran lillebrors mamma) 
för att äta lite mat! väldigt länge sen jag träffade henne så ska bli kul att träffa henne! men som sagt 
inget är riktigt planerat än. Just nu ligger jag i soffan och tittar på lite film ska väl försöka sova lite tidigare 
eftersom det kanske inte vart världens bästa sömn inatt.
Men pusssss!
Jag-midsommar
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR