Deeptalk

Jag vet inte om jag är värd allt som har hänt mig. Jag har fått mitt hjärta krossat flera gånger och av samma person några gånger. Jag är rädd att börja gilla någon för då vet jag att jag kommer bli sårad. Men ändå så börjar jag gilla en person så mycket bara för att personen gör mig så glad. Jag har blivit bortvald ( känns det som), jag har/är nästan alltid ett andrahandsval både med killar och kompisar och jag är trött på att ta all skit. Jag känner mig oftast ensam fast jag kanske inte är det direkt. Jag saknar massor av människor som jag har tappat kontakten med och jag vet inte vad jag ska göra, människor som alltid gjorde min dag bättre. Jag vill förändra mig själv genom att vara mer framåt men det går bara inte. Jag är trött på att vara ledsen och må dåligt, även fast jag vet att det är okej att vara det ibland. Det finns människor som lever ett pissigt liv och jag har det jävligt bra jämfört med dem. Men nej känslo mässigt är det skit. Förlåt för det här inlägget inte direkt pepp men var tvungen att skriva ut det nånstans 



Linnea

♡ ♡ ♡ Det är bara att du hör av dig om du vill prata av dig!!

Svar: Tack fina du!!!
jenniferljungstedts.blogg.se


Blogg: http://linneacarnebrant.blogg.se
Sanna

Älskar dig! Finns alltid om du behöver mig!!

Svar: Älskar dig med!!
jenniferljungstedts.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR