Vän

                   - jag älskar henne
 
 
Hej! Igår kom ju Natalie hit efter skolan. Har verkligen saknat att vara med henne så det var dags. Vi fikade, prata en lång stund också och sen senare så följde vi med Marcus ner och tittade på volleyboll. Vi träffade Philip, Rasmus, casper och Jens och ja sen åkte vi hem när det var slut. Tack fina för dagen! Skolan igår var bra fick tillbaka inlämningsuppgiften som resultatet var bra på. Skolan idag var mindre bra.. Trött, arg ja massor, idrotten höjde typ upp det hela. När jag kom hem. Gjorde jag typ inget. Igentligen skulle jag pluggat men vet inte varför jag inte gjorde det.. Jag satte mig vid 7 och pluggade och jag kunde typ det mesta så det kändes bra! Två prov imorgon men kämpa kämpa kämpa. Jag tänkte säga också att jag antagligen inte kommer blogga så mycket,en kille har förstört mig helt så jag somnade gråtande igår så vet inte vad jag ska vill inte träffa han och vill inte se han något mer. Men aja får försöka lösa allt på något sätt. Puss och hej! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR