Åka en gul blinkade bil


Hej tänkte bara slänga in ett blogginlägg och säga att dagen inte vart precis vad jag hade trott att den skulle bli. Jag vaknade 20 i 7 för att väcka min lillasyster och fira henne. Efter det satt vi och åt frukost och helt plötsligt slocknade allt för mig. Det var bara svart. Jag slog i huvudet i en bänk och var borta i några minuter. Jag hade tydligen några ryckningar också, men det verkade inte vara något allvarligt. Men dem ringde ambulansen och dem kom o hämta mig iallafall. Jag kom in till sjukhuset i Katrineholm och fick ta blodprov, EKG och lite grejer. Sen fick jag ligga i världens tråkigaste jävla rum som bara var en säng och draperier runt  om. Där fick jag ligga i 2 timmar tror jag och vänta på provsvaren. Läkaren kom iallafall in efter 2 timmar och berättade lite om allt, och dem kom fram till att jag hade alldeles för lågt blodtryck och det kan ha varit därför jag tuppade av. Hon ville att jag ska äta och dricka regelbundet och träna upp mina muskler och så. Sen fick vi åka hem iallafall. Men jag har iallafall skrattat en hel del både i ambulansen in och på sjukhuset! Eftersom min lillasyster fyllde idag så åkte vi hem och firade henne men senare vart det att jag somnade i sängen. Nu har jag världens huvudvärk och jag ligger i sängen, ska titta färdigt på ett program och sen titta på ett avsnitt av bästa serien! Pusss





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR