Höstlov

Hej! han inte skriva igår knappt för var tvungen att göra färdigt en inlämningsuppgift. Men går dagen var faktiskt bra, fick ju tillbaka inlämningsuppgiften och provet från idrotten och trodde aldrig i hela mitt liv att det skulle vara så bra som det var. Vart otroligt glad! Jag hade även utvecklingssamtal som gick bra. Idag var det utklädningdag i skolan tyvärr kunde jag inte klä ut mig för att jag inte han fixa fram kläder.. Men hade otroligt kul idag! Fin fina vänner har jag som får mig att skratta! Och nu har vi äntligen Höstlov! Skönt att få vara borta från skolan en vecka! även fast jag kommer behöva plugga en hel del så spelar det ingen roll. På lovet ska jag försöka hinna med det här, plugga så jag blir färdig med allt, träna, umgås med familj (storebror kommer imorgon), sova hos mormor och morfar och titta färdigt på säsong 7 av greys anatomy! Sen får jag se hur mycket jag hinner med. Får se om jag kommer vara med några kompisar vill egentligen bara vara hemma ensam och ta det lugnt! Men jag ska på fotbollsträning imorgon bitti klockan 10 till 12 och sen klockan två ska jag titta på volleyboll! Hoppas det går bra! Skriver imorgon när jag kommer hem från allting. Nu ska jag göra mina magövningar.. Sen duscha och lägga mig i sängen och titta färdigt på idol. Hörs imorgon puss! 
 Bild på mig idag! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR