skåne

Tänker aldrig mer mobilblogga.. Satt på tåget hit ner till skåne i Tisdags och då
skrev jag ett ganska så långt inlägg som jag la upp men sen tittade jag på bloggen och då laddades det aldrig upp vart så förbannad. Och sen tog mitt internet slut när jag satt på tåget så kunde inte göra något typ.. 1 Augusti idag så jag fick nytt internet! Men iallafall så har jag det super bra här i skåne! igår så käkade vi glass va inte så toppen väder så vi låg inne o tittade på film också. idag så vart det bätte väder så vi gick ner till stranden och låg o sola och läste, hur mysigt som helst! när vi kom hem satt vi o prata sen käka vi mat och spelade kubb. Imorgon blir det att se lite mer av åhus, åka o köpa lite onyttigheter och sen åka o lägga oss lite vid standen igen! vill ha färg!! 
Fredag imorgon och vi åker hem på söndag :( Tycker det är så skönt att vara här nere så vill inte riktigt åka hem! Sa att jag skulle ränsa mitt huvud med problem men det har bara blivit värre så vet inte vad jag ska göra..
ska försöka ta med kameran imorgon har faktiskt inte tagit ett enda kort så! Men det kommer mobilbilder imorgon tror jag! pussohej! 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR