Fredag

Hej, sitter och väntar på att idol ska börja igen. Och eftersom det är en halv timme kvar ska jag fixa mig och lägga mig i sängen så jag kan sova direkt när det är slut. Jag har nämligen träning i morgon bitti och efter träningen stannar jag kvar för att titta på volleyboll. Skolan idag var både bra och dålig. Killarna hade mjölkrig på hemkunskapen så jag hade fullt med mjöl i både munen,håret, kläderna och ansiktet. Hela mig kan man säga.. Men vi bakade pepparkakor iallafall och dem vart faktiskt bra. Bästa teamet var vi med Sanna, Tobbe, jag och Felix diskade haha. Sen har jag varit skit förbannad på en person som kan göra och säga vad som helst verkar det som. Blir så jävla arg. Ska väl prata med personen sen. Sen att vi spelade in en sak på so:n idag men killarna är ju så osmarta så dem inte sparade det dem hade spelat in.. Haha dör. Ha det bäst puss!

-så bäst!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR