Bästisfestis

Min bästisfestis kom idag! 
Har inte träffat henne på hundra år typ.
vi skulle ha käkat mat men jag hade svårt att komma till vingåker så hon
fick kommer hit istället. Vi satt bara o pratade och hade det mys, sen gjorde
vi en kladdkaka. ägget alltså haha nej ushh ska inte prata om det kommer 
att spy.. Det var en toppen dag! Imorgon sticker jag till min boyfriend igen! 
saknar honom.. hur fan ska jag klara mig utan honom när jag åker på läger? 
Fick veta idag att en av mina killkompisar ska dit också så det blir bra! 
På torsdag åker jag till örebro med min bror o käkar mat hos våran lillebrors mamma! 
Men vet inte hur jag kommer hem för måste vara i vingåker på fredag klockan 12.
men det löser sig väl. hoppas jag iallfall.
men ska börja titta på geordie shore nu så vi ses! 
-jag idag!


Sanna

En sjukt bra dag!
Haha, fyfan vilket äckligt ägg alltså..
Saknar dig redan bästis!<3

Linnea

Finis!

Svar: du som är fin!
jenniferljungstedts.blogg.se


Blogg: http://linneacarnebrant.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR