Sommar på högnivå

Hej! Bloggen har inte varit mitt prio ett den här veckan för har inte mått så bra och sen har jag gjort annat!
Men kan iallafall berätta vad jag har gjort idag! Har hjälpt till här hemma lite sen har jag legat o solat. Har varit den varmaste dagen en så länge och det är riktigt skönt! Nu ligger jag o tittar på geordie shore. Ska gå o duscha efter det är slut och sen gå o lägga mig är helt slut.. Imorgon sticker jag upp till min pojkvän blir väl att sola, bada och grilla! Och har även 1 månad med finaste! Love to you! Och åker om en jävla vecka :((( även fast det kommer bli sjukt kul, eller vad jag tror! Så kommer jag sakna vissa människor. Men en vecka hoppas jag att jag klarar iallafall!
Men puss och hejjj






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR