Sliten

Hej. Har inte bloggat på ett bra tag för att jag har varit "sjuk". Familjen var iväg till Marieberg i söndags och jag gick runt lite och helt plötsligt vart jag jätte yr och svimmade nästan igen. Jag var hemma från skolan i måndags och i tisdags åkte jag till vårdcentralen för att prata med läkare och ta prover. Läkaren kom fram till att dem ska jag göra en utredning på allt och att jag kommer få åka till sjukhuset för att ta prover och sånt. Ska bli skönt att kanske få reda på vad som händer med mig. Jag kom till skolan vid 10 men skolan var skit tråkig vi gjorde ingenting, och samma idag. Idag när jag kom hem från skolan började jag städa mitt rum och som ni ser på bilden där under så har jag äntligen fixat en sänggavel! Jätte glad här. Nu fattas det bara några få saker sen är det helt färdigt. Så det blir väl färdigt efter jul. Nu sitter sig och tittar på tv och ska snart byta om till fotbollskläder för har träning halv 10. Jag skriver när jag har tid och det kan hända imorgon haha puss 







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR