Örebro

Hej! Jag och Sanna gick ju lite tidigare från skolan idag och åkte in till Örebro! Var jätte skönt att åka iväg med bästavän!! Jag hittade en jacka, tröja och en mössa. Kommer bilder imorgon antagligen. Provade även ett par skor som jag ska beställa om jag har pengar kvar. Träffade även min fina bror! Vi gick o käka på någon pizzeria typ. Riktigt god pizza måste jag säga kommer tyvärr inte ihåg vad pizzerian heter. Var skönt att träffa storebror! Har inte träffat han på några veckor och saknar ju att prata med han. Vi tog bussen hem till Vingåker vid halv 7 och kom hem vid 8. När jag kom hem la jag mig i soffan och började att titta på idol. Bästa Kevin, haha! Imorgon blir det väl att plugga.. Måste börja bli färdig med teknik uppgiften. Och sen får vi se vad som händer! Puss o hej.
-Jigsaw fina vän♡





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR