sjuk

hejsan. Har legat hemma hela dagen för att jag mår skit. På alla sätt som går att må dåligt på. 
Har legat och tittat på en säsong av Grey`s anatomy, eller kanske inte en hel säsong men det känns som det. 
Är på säsong 7 nu men har aldrig gråtit så mycket som jag gjorde när jag tittade på dem sista avsnitten av säsong 6. Fyfan alltså jag hållde på att dö, tårarna slutade inte rinna. Känner mig väldigt känslig just nu! 
Nej nu ska jag titta färdigt på det här avsnittet och sen gå o lägga mig i sängen och försöka sova lite!  puss
 


Elin Karlsson

Åhh älskar också de! Ska du till skolan imorgon? :)

Svar: Nej det ska jag inte. Vi ska vara ute hela dagen så blir nog inte bättre av att gå dit :)
jenniferljungstedts.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR