Söndag

Hej! mår lite bättre idag. Mådde faktiskt lite bättre redan igår kväll pga mina fina vänner som jag pratade med! 
Idag vaknade jag vid 10 och då åt jag frukost, efter det satte jag mig och pluggade till halv 12 och sen tog jag på mig lite mer kläder och sen gick jag och mamma ut på en promenad. Skönt att prata med henne lite, känns som vi inte hinner göra det så ofta. Vi gick iallafall några kilometer och sen när vi kom hem igen satte jag mig o pluggade och har suttit och gjort det sedan dess, Nu har jag kommit en bit och ska skicka iväg det till min lärare. nu ska jag plocka iordning på alla kläder i mitt rum och sen raka benen! Ta hand om sig själv lite! efter det ska jag läsa igenom lite grejer och sedan lägga mig i soffan och kolla på tv. vill lägga mig nu egentligen men måste göra dem andra grejerna först. Skriver nog mer imorgon för har inget mer att skriva om just nu. Mår iallafall lite bättre nu så ni vet, puss
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR