Thursday

Hej! Sitter nu i bussen påväg till skolan, Som tur är så är det skapligt varmt här inne. Förstår varför jag fryser när ute eftersom jag fortfarande går i skinnjacka och det är ju inte så speciellt varmt. Men som tur är så åker jag och Sanna in med bussen till finaste staden Örebro imorgon! Försöka hitta en jacka och ett par skor. Känns ju sådär att gå runt i låga converse forfarande. Jag menar det är ju snart november. Men vi får se om jag hittar något! Det är torsdag och jag brukar gilla torsdagar för vi har 4 lektioner och en hålltimme på nästan 2 timmar! Så jag och Sanna ska väl gå o äta på bästa restaurangen! Myssss! Efterskolan så skulle jag visst bara barnvakt åt min lillebror för att lillasyster hade utvecklingssamtal. Men vi får väl leka i lekparken eller något sånt blir säkert bra! Sen hem och plugga igen. Taggad till tusen! 
- jag idag






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR