You are my world

Hej! stannade hemma från skolan idag med. Tänkte att det var onödigt att gå när jag endå inte mår bra så aa stannade hemma. Konstig som jag är så stallde jag faktiskt klockann för jag vill inte sova till typ 11 och sen gå o lägga mig sent ikväll så stallde klockan på 8. Jag åt frukost och så och sen började jag att lyssna på musik. Vid lunchen kom min låtsas pappa hem så vi käkade lunch och efter det så började jag städa mitt rum. Kändes verkligen som det behövdes, fyfan alltså.. Nu är det fint och luktar gott och nybäddat också!! Det är en av det bästa som finns, när man kryper ner i en nybäddad säng. Har hunnit med att plugga också! Inte helt färdig men det får jag göra färdigt imorgon för just nu vill jag bara krypa ner i sängen och titta på tv och tända lite ljus! mysa till det lite. Ganska så glad nu och det är bra för då mår jag bättre och allt är påväg åt rätt håll nu. Kanske ska börja se allt mer positivt och hålla huvudet högt! Satsa på skolan och försöka komma tillbaka till fotbollen så snart som möjligt för mamma har börjat säga att jag inte kan sitta hemma hela tiden, Mår inte bra av det och det märker jag själv med! Ska nog faktiskt träna på Lördag så det blir första träningen inomhus för den här säsongen! Det händer lite grejer imorgon så skriver mer då! puss
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR