23 September

Hello! skrev ett inlägg imorse men det försvann. Blir så arg! Men han inte blogga igår för att jag gjorde annat så. Men vid lunch igår så åkte jag, och resten av min familj upp till brevens. Till min mormor och morfar vi åt mat så gott! Sen han jag även duscha där! Vid klockan 3 åkte vi till byle för att se när Marsjö/byle skulle spela mot Högsjö! Bäst som marsjö/byle är så vann dem ju med 9-2! Bäst! Natalie kom också och tittade på fotbollen. Så fin hon är alltså, man blir alltid glad när man är med henne och hon får en alltid på bra humör!! Fina du. Iallafall när matchen var slut åkte jag hem och var med min familj. Finaste är dem! Sen på kvällen så titta jag på tv och sen pratade jag i telefonen innan jag skulle somna alltid lika skönt att prata med dig! Det värsta var bara att jag var riktigt jäkla trött imorse. kanske vart lite försent.. Mår seriöst så dåligt som man må! Nästan allt är fel. Menmen bara att försöka se allt positivt! Skolan var okej, Jag stod o väntade på bussen efter skolan med Simon, samuel och linnea och sen ser jag att min buss åker iväg så jag fick stanna kvar i Vingåker.. Fast alla stannade kvar med mig så det vart bra! kom hem vid halv 6 typ. Och just nu ligger jag o pratar i telefon! Har packat fotbollskläderna för imorgon blir det träning så jag stannar kvar i Vingåker med dem bästa! Ha det bra puss! 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR