Förklaring

Tänkte berätta varför jag inte har bloggat på ett tag. Det är nämligen såhär att jag mådde jätte dåligt i slutet av december och ett tag in i januari. Eftersom jag inte mådde bra sket jag i allt, eller jag orkade inte med någonting. Somnade gråtandes och massor.. Jag mår bättre men det är inte helt hundra. Det är iallafall förklaringen.
 
Jag åkte som sagt på fotbollsträning förut, det gick skapligt bra och det var riktigt kul! Efter träningen mötte jag upp Peggy och sen drog vi oss till gymmet. Körde lite på bandet och sen körde jag mage, lite armar och lite ben. Min låtsas pappa kom o hämtade mig ganska snabbt så kunde inte göra så mycket. Gick in på ica och köpte munkar och nötter innan jag åkte hem också. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa ett kapitel i boken vi läser i skolan och skriva lite om det. Sen kanske jag pluggar lite so, beror på om jag har orken. Byeee
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR