Sjukhus och grejer

Har helt glömt bort att blogga i helgen men jag har gjort annat så. Åkte ju som sagt till sjukhuset i fredags där jag fick prata med en barn/ungdoms läkare. Vi pratade om allt som hade hänt och hur jag mådde och så, det är en ganska så stor chans att allt som har hänt har med mitt blodtryck att göra eftersom jag kan få blodtrycksfall. Jag fick ta blodprover igen och sen testa hon mig på lite saker. Läkaren kommer att ringa mig i veckan och prata med mig. Och om några veckor kommer jag få ligga över en natt på sjukhuset antagligen för att dem ska ta prover på min hjärna. Många tycker det är fel på den så vem vet dem kanske hittar något haha. Efter sjukhuset åkte vi till Ö&B och jag fick med mig lite grejer. Igår kväll åkte jag till Vingåker för att fira min morbror som fyllde 45. Vi käkade och så. Jag spenderade inte natten hemma, utan hos one guy. Vi tittade på film och hade det bra. Vaknade halv 11 idag och käkade frulle. Kom hem vid halv 7 kanske och nu ska jag träna lite (Magen börjar bli vältränad). Sen ska jag gå i lägga mig i sängen för jag är skit trött, fixa matten som ska vara färdig tills imorgon och sen kolla på Johan Falk! Ha det bäst. 







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR