Skola

Sitter o kollar på kalla fakta där det handlar om skolans städning. En kille sa att det är barnen/ungdomarnas fel att det ser ut som det gör. Visst jag kan hålla med lite men vafan nej det är inte vårat fel bara.. På tal om skolan så har jag prov imorgon.. Det kommer gå åt helvete, jag har inte pluggat något knappt och det känns som det inte spelar någon roll heller hur det går. Jag vet att för några veckor sen när jag pluggade varje dag efter skolan fick jag väldigt bra resultat. Men jag tänker inte vara en sån person, jag är inte en sån person. Jag tycker inte man ska åka hem och bara sitta hemma varje dag och plugga. Jag förändrades när jag satt hemma hela tiden, för jag hade slutat med fotbollen då också. Nu är fotbollen tillbaka igen och skolan kan ta sig. Haha nej skoja bara, efter jullovet ska jag satsa på skolan igen. Nu behöver jag lov bara för att vila upp mig sen ska jag bli bra igen!








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR