Helgen

Bloggen har varit nere pga tidsbrist. I fredags drog jag och inte alla men dem flesta niorna till Hallsberg för att kolla in alléskolan. Vi fick se alla programmen och jag var ju mest uppmärksam på bygg programmet. Det var sjukt mycket folk på skolan och ja man fick ju en hel del blickar, men jag kommer nog faktiskt söka till hallsberg sen i Februari. Sen ska jag maila till skolan och fråga om man kan gå elitfotboll fast man går bygg. Vill ju verkligen gå där. Vi kom till Vingåker vid 2, och då tog jag och Sanna en pratstund på joans med mat. Vi prata om allt och ingenting eftersom vi inte hade träffats på hela veckan. Efter det var det strul men jag kom till slut upp till Högsjö för att Marcus skulle hämta mig där, så jag hoppade in hos simon och ja vi tittade på Johan falk en stund. Vi åt pizza på kvällen sen när jag kom hem. Igår gick jag upp vid halv 8, packade ihop mina fotbollsgrejer och fixade mig och sen åkte jag ner till samlingen. Vid 11 spelade vi första matchen som faktiskt var jämn men vi förlora med 1-2.. Andra matchen förlora vi med 9-0. och sista vann vi med 2-0. Vi spelade mot division 1,2 och 3 lag så jag är faktiskt stolt. Min insats var faktiskt förvånads värt bra, är faktiskt stolt över mig själv och nu ska jag försöka ta tag i träningen och fixa min kondition när all smärta har försvunnit. Men går dagen var iallfall bra. Imorse vid 10 kom storebror och lillasyster, dem hade fixat frukost på sängen. Så gulliga. Jag käkade frukosten och sen somnade jag om, vaknade efter en stund och då låg jag och tittade på tv. Sen har jag legat till 2. Ska fixa mig lite sen åker vi nog ner till Vingåker en stund. Jag mår piss idag, och hoppas att det är bättre imorgon. 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR