Paket

Hej! Jag har faktiskt inte hunnit att blogga för igår så hängde jag med Rasmus hem, vi kollade på skräckfilm. Han var räddare än vad jag var vilken tjej alltså. Jag åkte med bussen till Vingåker vid 6 och när jag kom dit så gick jag in på Konsum och köpte dricka och godis. Sen gick jag till gymmet för att hämta lillasyster. Min låtsas pappa hade beställt pizza så vi åkte hem och käkade det. Sen kollade vi på fotbollsgalan, bästa Zlatan som vann guldbollen åttonde året i rad! Idag har jag varit i skolan och mått piss. Jag vill ha lov igen orkar inte med skolan. Nej men sen när jag kom hem hade jag fått ett paket och det var från Ikea! Så jag satte mig och försökte skruva ihop mitt nya nattduksbord som faktiskt gick bra. Jag försökte städa rummet men gick inte så bra. Nu ska jag titta lite på tv och plugga för har två prov på fredag.. Och imorgon så kommer min fina Natalie hit! Saknar henne så, och har inte träffat henne på sjukt länge! Men bloggar typ när jag har tid sen så puss!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR