Greys

Hello! som ni ser så har jag ändrat min design. Det är en tjej som heter camilla som har gjort den och ni kan ladda ner en gratis designer här!  Man kan även fixa andra små saker till bloggen på den sidan! 
Jag vart hel nöjd med min design. Idag så var det skola och den gick väldigt fort antagligen för att vi hade typ bara roliga lektioner. När jag kom hem fixade jag lite saker och sen satte jag mig o pluggade. kom inte så jätte långt för så jävla tråkigt var det.. Så jag satte på Grey`s anatomy så kär i serien! Sen fixade jag designen då också. Har precis ätit mat och ska sätta mig o plugga nu. Sen ska jag gå o duscha och krypa ner i sängen och kolla på tv.
Antagligen sms och så också! 
Jag har ett problem. Eller nej inte bara ett utan två, Jag har sjukt lätt för att börja gilla någon. Alltså att jag gillar någon fast jag vet att jag bara kommer bli sårad i slutendan.sen att jag bryr mig mer om alla som är runt omkring mig än att bry mig om mig själv mer. Visst det är väl bra att jag bryr mig om andra och att jag finns där när dem behöver någon, Men att knappt bry sig om hur man själv känner är ju sämst. Det blir oftast att jag mår jätte dåligt för en liten sak. Men nu har jag faktiskt tagit tag i mig själv och ska göra det bästa av dagarna för man kan ju inte må bra hela tiden det vet ju alla. Sen kanske sluta bry sig så mycket om alla andra. Oftast jag som ändå får skulden för något jag inte gjort så. Mer positiva tankar från min sida! 
Nej nu ska jag börja plugga igen, hörs imorgon! puss
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR