Kompisar

Hejsan! Kom in för några minuter sedan. Simon, Samuel och Fredrik kom en stund och vi stod o prata typ sen åkte dem igen. Åkte hem från skolan idag, mådde Inge vidare så när jag kom hem åt jag thaimat sen la jag mig i soffan o tittade på film. Och jag slocknade i soffan var helt slut i kroppen. Vaknade vid 5 kanske och sen åt jag pytte lite mat. Efter det så rakade jag benen, duschade, smörjde in mig med body lotion och fixade mina naglar. Nu däremot MÅSTE jag fixa en svenska uppgift som ska in imorgon. Den handlar om vattenkraftverk typ. Inte världens roligaste direkt.. Imorgon är det friidrottsdag i skolan och min klass 9D ska självklart vinna det här i år igen! Så även om jag inte mår bra så ska jag gå till skolan! Kan ligga och må dåligt i helgen
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR